Friday 6 January 2012

hari yang menyeronokkan!!

first saya mau cakap..assalamualaikum,,,hahah..huh!lama nya x buka blog dh dkt 1 minggu..hahaah..blog sya pun mch chat skarang..smakin sihat..huh..dh msuk tgkatan 3 ni rsa sronok lh pula..saya di kelas 3 smart A skolah saya,,pmr sya target 6 A jaaa..tap insyallah saya usaha kan untuk mndapt straight A,,tgkatan 1,2 pun pling tinggi saya dapt  3A tap tgkatan 3 nii mau cuba laa daptkn sbanyak mana A,,huhu..rsa sronok btul arie nii..sya jad ktua kelas lgy dalm klas sya tuh,,duiii...llki lagi tuh pnolong saya,,sng lah sya mau buli,,lgypin llki dalm klas sya hanya sebelas orang,,prempuan 21 orang hahaha,,,
second sya mau ckp..saya sedang berbueno skrg jad smpai tu jak lah ok,,
third saya mau ckp sya assalamualaikum lgy skali,,
byeee!!

No comments:

Post a Comment